söndag 12 april 2009

Nacht kameraden.

Summera, jag har aldrig varit bra på att summera. Ändå kräver jag det av tonåringarna varje dag. Inte bara att dagen varit bra, jag vill att de sätter ord på vad som ligger i ordet bra. Det funkar bra tycker jag, de är jätteduktiga på att tänka igenom vad som får dem att må bra och vad som gör en dag lyckad. Jag försöker också, oftast. Men idag...? Vet inte hur jag ska sammanfatta dagen, är jag redan trött på att vara ledig? I så fall, har jag ramlat ur sängen och slagit i huvudet? Jag är ju ledigheten personifierad!

Nåväl, vi får väl bara anse dagen som en mellandag, jag kanske inte har slöat tillräckligt, skulle inte städat så mycket på balkongen. Imorgon får jag härlig jobbångest och sen är allt som vanligt. Puh, skönt att veta.

1 kommentar:

Mofs..helt enkelt sa...

*hehe* Vi är många som har jobbåmgest idag-en hel hög tror jag. Vart tar dagarna vägen? Jaja ingen idé att vara bitter, skönt har det varit i allafal.
Jag ska verkligen försöka att ta reda på den här dagen även om det bara blir i tvsoffan.