onsdag 8 april 2009

Nu har det kommit!

Helvete vad nyfiken jag är! Och jag som aldrig svär, egentligen. Jamen fatta jag har fått skattebeskedet, eller vad heter det, känner mig som i tonåren när jag frågade chans och väntade på svar....
Eller ja det gjorde ju aldrig jag, frågade chans, jag begrep det alldeles försent. Då var både killar och tillfälle förbi. Men kuvertet är kvar. Ska jag öppna det nu eller vänta till imorgon?
Herregud, tänk om jag får pengar tillbaka!
Fet chans va...
För övrigt har jag nyss kommit hem från en alldeles underbar middag, bjuden av kära vännen. Och kan konstatera att för att ha råd att vara egen företagare så ska du ha minst en miljon nergrävd väldigt nära dig.
Ska du äta gott, billigt och bli väl omhändertagen av trevlig personal ska du gå till Levendi på Fleminggatan i Stockholm. (det här sista är väl en sorts reklam, men jag får inte något för det så det är inget att bli upprörd över)

Inga kommentarer: