måndag 22 juni 2009

Båttur

Har just fått en god, kall öl hos närmaste utfordringsställe. Nämdö Kök & Bar. Ska hit och äta middag på torsdag också. Den lokala handlaren ska strax få besök, ska hämta vin till ett helt kompani och köpa lite mat. Sen tar den lilla motorbåten mig tillbaka till idyllen.

Morgonen ägnade jag åt till frukost, läsa, tandborstning, tvätt under armar, vatten över huvudet och lite mer läsning. Herregud, hela dagen har snart gått och jag känner mig så nöjd med dagsverket. Hoppas du också haft det bra.

4 kommentarer:

Mofsan sa...

Låter helt lovely. Fortsätt att ha det så och bry dig inte om oss.
(vi festar loss hemma hos dig)

Singelmamman sa...

Kom bara ihåg att låsa dörren när ni går.

Pia sa...

Låter som en alldeles, alldeles underbar semester!!! :o)

lastbilstanten sa...

Låter som du hade en kämpig dag... hunnit så mycket på så kort tid! Själv hinner jag bara två saker nu för tiden... jobba och sova... håhåjaja.. ;-)