torsdag 11 juni 2009

Det formligen kokar nu!

De tekniska hjälpmedel som ska vara just hjälpmedel fungerar inte, supporten fungerar inte och i ren desperation tänkte jag tidsrapportera, bara för att göra någon nytta. Men då låser sig hela skiten. Du anar inte, men just nu är jag så förbannad så jag känner hur det formligen kokar i mig. Minsta lilla felaktiga kommentar från någon kommer att bli förödande.

Jag måste börja varje bemötande med att ursäkta mig, men jag kan inte ta det där just nu för jag är på så in i helvetes, jävla, pisshumör. Känner att jag har ont i huvudet.

6 kommentarer:

segsliten sa...

Vågar inte kommentera! ;)
Kram ☺

Singelmamman sa...

Segsliten: morr! Nämen du är så välkommen, klart jag inte blir upprörd på bloggvänner! Kram

nillas liv på pinnen sa...

Såna dagar tär verkligen på hälsan! Själv har jag haft en ovanligt bra dag på jobbet. Det är tur att det finns såna också.

Singelmamman sa...

Nilla: Det var för väl! Och jag får snart gå hem till tvättstugan. Alltid ngt kul.

Ann-Louise sa...

Oh herregud, silkesvantar på och fjäskigt leende; mår du bättre lilla vän? Ett glas champagne och en liten snitt? Varsegod, jag har dukat fram.

Singelmamman sa...

Ann-louise: Men vännen! Så fantastikt. Klart jag mår bättre nu. Du är en pärla. *surplar bubblor på balkongen*