lördag 13 juni 2009

Från jamsession till dummies

Dagens jammande på Stampen var helt i min smak, lite mer åt blues än åt rock. Men, och det var just det här med Men. Vissa av dessa varelser är helt utanför verkligheten. Det var två kompisar där, i 55+. Och så fort det kom en kvinna var de framme, la handen på axeln och hade halva huvudet i kvinnans öra. Gång på gång på gång, trots att de hela tiden blev avvisade. De var plumpa och fulla. Sen sitter de och berättar om alla "trista" kvinnor som finns överallt.

Jag är glad att jag är trist.

7 kommentarer:

Garlica sa...

Kul att du gillade maten!
Vid såna tillfällen är jag också glad att jag är trist.. :-)

Ann-Louise sa...

Tragiskt, men skönt att va trist för en gångs skull!

Singelmamman sa...

Garlica och Ann-louise: Ja det är skönt att vara trist och slippa dem! :-)

Mofsan sa...

Jag har champagnetips hos mig till dig :)
Mycket roligare än snuskgubbar!

Singelmamman sa...

*rusar till Mofsan!*

segsliten sa...

*Ryser* känner till sorten!
Kram ☺

Singelmamman sa...

Segsliten: Jo vi gör nog alla det, tyvärr. Kram