torsdag 11 juni 2009

Kommer absolut att göra om det

Otroligt märklig känsla att ligga på spikmattan. Först kändes det inte alls, sen kändes det som när man upptäcker att man behöver klia sig, och får klia. Det var jätteskönt men samtidigt lite svårt att koppla av. Ändå gjorde jag nog det, kopplade av. Och efteråt så känns det som om kroppen blivit mer hel. Fast det är svårt att förklara exakt. Känner mig mer lugn, samtidigt som jag känner mig piggare.

Troligtvis blir det här en sak jag kan köpa med personalrabatt och då ska jag göra det.

9 kommentarer:

PGW sa...

Visst är det coolt?!

/Spikmatteberoende sedan ett och ett halvt år, inte en dag utan spikarna!

Singelmamman sa...

Pgw: Över förväntan, kommer definitivt göra mig beroende. Gladeligen.

Garlica sa...

En sån vill jag också prova. Alla som har gjort det är så positiva.. Killen blir miljonär men Sverige friskare.. :-)

Singelmamman sa...

Garlica: Jo det får man väl ge honom. Skönt var det.

Agneta sa...

Jag har en Shakti, vilken sort provade du?
Vissa dagar funkar det att ligga och vissa dagar går det bara inte... Men det börjar bli lättare och lättare att ligga på den.

Jag måste säga att jag mer och mer gillar att ligga på den. Och jag tycker nog att jag är mer avspänd. Fast nu är det mkt i mitt liv som trycker på.... Men snart så.

segsliten sa...

Låter som en intressant upplevelse. Vad blir det imorgon, glödande kol?
Kram ☺

Singelmamman sa...

Stort o smått: Det var en lika dan matta. Men i bara trosorna gick inte...

Segsliten: Hm, det vore något. Måste jag prova. *sticker ut och tänder grillen* Kram

Pia sa...

Jag har en annan sort som jag använt i snart två år. Förra veckan fick jag min nya combi-matta.. Samma sort men ena delen är liiiiite mjukare och böjligare.. Kika gärna in hos mig.. under kategorin Spikmatta och Sjukdomar kan du hitta mina inlägg kring den..
/Helt klart spikmattefrälst

Singelmamman sa...

Pia: Tack för tipset! Säljer du mattor själv? Ska kanske kolla först och frågar sen.