måndag 29 juni 2009

Vad har jag sagt om måndagar!

Ja men det är ju klart. Måndagen efter en underbaraste semesterveckan på hela året, (så här långt den enda) kan inte bli bra. Och nä, det blev inte bra. Ok jobbdag visserligen men semestern är slut trots att det fortfarande är varmt och jag måste sitta inomhus.

Mitt kontorsrum är lika syrerik som Mount Everest topp, varmt som en Finsk sauna och utanför hänger byggjobbare och bankar fram till 15-tiden. Så vill jag ändå ha fönstret öppet så får jag oväsen på köpet. Jippi. Inte.

Nä, jag hoppas måndagen har gått över i morgon.

3 kommentarer:

segsliten sa...

Tala om att ta steget från himmel till helvete!
Ser ut som om det faktiskt blir tisdag imorgon :).
Kram ☺

Anonym sa...

Är de snygga? Byggjobbarna alltså.

Singelmamman sa...

Segsliten: Du har så rätt! Men jag tror som du, det är nog tisdag idag. Kram!

Tandgnissllur: Nä. Inte det heller. :-(