onsdag 29 juli 2009

Behövde inte hämta bilen

Ibland märker till och med jag när jag har huvudet under armen. Inte bara för att det är obekvämt, utan för att tankarna inte är riktigt de bästa.
Sa till kära vännen att vi skulle hämta min bil och undrade hur vi ska åka för att komma dit, den är inlämnad någonstans i ödemarkerna. (en söderförort till huvudstaden)
Kära vännen tittade på mig och frågade varför jag ska med? Han bor nämligen där bilen är inlämnad, och ska ändå dit i dag.
Jo men jag ska ju betala den. . .

Så nu hämtar kära vännen bilen och lånar den hela dagen. Och jag och tonåringarna ska försöka hitta på ngt med min tvilling och hennes familj.

I kväll ska vi alla äta middag hos mamma och styvfar. Men vädret är strålande.

2 kommentarer:

trollpackan sa...

Bra att vädret är ok iallafall då...

Singelmamman sa...

Trollis: Eller hur!