söndag 26 juli 2009

De kom, åt och gick

Så kom och gick min syster med familj. Kul att träffa dem. De tog med sig den förlorade sonen, deras alltså. Jag blir lite ledsen när jag ser att bästaste, och finaste systerdottern inte mår bra. Hoppas så in i norden att hon tar sig igenom det snabbt.

I övrigt, tonåringarna med kusin plockade sjukt mycket biggaråer i kära vännens sommarträdgård. Små men så söta.

I morgon vill min tonårsdotter att vi besöker Pride, ska kolla programmet för veckan och höra med min syster. Säger vi det till styvfar lär han inte vilja träffa oss mer. *funderar på det*

Godnatt!

4 kommentarer:

Mofsan sa...

Vill oxå med dit*surar och förbannar Saltgruvan igen*

Singelmamman sa...

Mofsan: De har program även på kvällen, när alla saltgruvor är stängda. Så masa dig till 08-land du med. Och kom ihåg paraden på lördag.

Ann-Louise sa...

Jo, säg det till styvfar. Be honom förtroligt att kasta löständerna på paraden om han inte gillar den. Så har han inte dem kvar, menar jag

Singelmamman sa...

Ann-Louise: Det låter som en bra idé.