fredag 31 juli 2009

God morgon, god morgon hör fåglar sjunga glatt

Fast faktum är att jag inte hör en enda fågel. Det är väl skumt? Det har regnat lite här i natt, men det ser ut att fortsätta vara ok väder i dag. Men mina tonåringar har inte lust att göra något mer än att gå till närmaste centrum, lite störe än vårt eget. Och slutföra uppdraget med ett bankkort till den yngsta. Vi har ju en bokhylla att skruva i hop, från IKEA. Så roa oss det ska vi nog.

Ligger i sängen och undrar varför jag inte kan sova, det är ovanligt för att vara mig. Jag la mig ju sent i går. Kan väl inte vara för att jag ska jobba på måndag? Nä.

5 kommentarer:

Agneta sa...

Här regnar det, och regnar, och regnar.... Bra väder att sitta i bil. När bilen stannar vid resans mål antar jag att solen kommer skina!
Så du börjar jobba på måndag.... Jag lider med dig. Själv har jag en evighetslång veckas semester kvar!

Ha en bra dag, och helg!
Kram

Singelmamman sa...

Stort o smått: Jag har mer semester sen, ska bara in och "visa upp mig". Tror att de saknar mig. Trist med regnet.
Ha det skönt ändå och trevlig helg på dig med. Kram

Garlica sa...

Tack för dina kommentarer och din omtanke.. det värmde!
Jag har haft lång kontakt med Ichkebab och vet hur han är och att han egentligen inte menar nåt illa. Kram

nillas liv på pinnen sa...

Godmorgon och godmorgon, nu är det god kväll!
(= dags för nytt inlägg)

Singelmamman sa...

Garlica: Skönt att höra, men han har en framtoning som inte är positiv. Var rädd om dig och lycka till på måndag.

Nilla: Och god natt! Krya på dig.