onsdag 16 september 2009

Helt bortkastad tid

Suck, vår VD som brukar vara så bra. Slarvar, på grund av tidsbrist, igenom informationsmötet och allt visste vi redan. Kunde sovit en timme till istället. Blä.

Lång dag väntar idag, möten som avlöser varandra. Och ett kl 17! Nåväl ikväll kommer tonårsdotterns bästa kompis mamma, B, hem till mig för att hämta tillbaka boken jag lånat, och för att äta och snacka i lugn och ro.

Jag minns fortfarande hur trött jag efteråt när jag träffade B senast hemma hos henne!

2 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Och hur är det med huvudknoppen idag då?

Singelmamman sa...

Nilla: Tackar som frågar, bara bra! Kom upp tidigt och har nu bakat tre pajer, och jobbat, och ställt in en rolighet ikväll. Bara för att två tjejkompisar är sjuka. Så jag får jobba lite ikväll istället. Inget ont som inte har ngt gott med sig.