fredag 16 oktober 2009

Insikt om det innersta väsenet eller?

Hur böjer jag väsen? Mitt innersta väsen? Det innersta väsenet? Och vad mitt inlägg egentligen handlar om är hur jag mår. Glasklart eller hur? Har haft en jättekul/trevlig dag med mamma och storasyster på Ålandshav. Turat mellan Sthlm och Mariehamn och spelat kort. Mamma envisas med att vinna flest partier. SATAN. Hon kunde väl vara lite ödmjuk och låta mig vinna lite mer. Min storasyter behöver inte vinna, hon har ju faktiskt vunnit över mig när jag var yngre. Så det så.

Hm, ja så hade vi kul. Hoppas att jag sa det, för det menar jag.
Och dagen började med mousserande vin vid 8-tiden till frukost, och sen ökade jag takten. Nu är jag mer än lovligt trött. Kl 10 imorgon ska jag ringa E och vi ska träna på Itrim, Enskede, tillsammans. Jippihej. *något trött utrop*

5 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Du kan skriva oljud istället för väsen, det är lättare att böja! =)

Singelmamman sa...

Nilla: fast inte riktigt samma sak. :-)

nillas liv på pinnen sa...

Mitt innersta väsen är synonymt med oljud iallafall.

Maj Korner sa...

Spontant säger jag väsendet. Men jag har ofta fel!

Singelmamman sa...

Nilla: Ojdå, då hoppas jag att ditt innersta väsen kan låta lite mindre.

Maj: När jag är spontan blir det ofta fel.