fredag 2 oktober 2009

Underbara vän

Födelsedagskalaset igår var fantastiskt. A har en kul blandning människor, och hon är själv en oerhört generös person som lagar den underbaraste mat man kan få. Och jag tog till och med hem lite sallad till mig. Det ska jag bjuda på ikväll när mina tjejkompisar kommer. Och så kommer min underbara dotter, hon vill gärna vara med mig i helgen. Ser fram emot en lördag med henne.

På lördag är det återigen födelsedagsfest. Kära vännens dotter har fyllt år och hon bor på två minuters promenad från mig. Söndag är det mässdag, Hem o Villa, Underbara barn och sen, sen ska jag se Bajen vinna över BP. Någon gång måste det hända.

Nu väntar några timmars jobb och sen träning innan jag åker hem och fixar mat.
Välkommen C och A ikväll! Det ska bli så kul.

9 kommentarer:

Mofsan sa...

bajen vinna? Skojar du? Hhahahahahahahhahahahahha!
Du är en sann komiker du.
Hoppas ni får en myspyshelg för en ev vinst kommer ni inte få fira ;)

Framåt stolta AIK!

Den obotliga optimisten sa...

Mofsan: Hm, någonting säger mig att du har rätt... Nä förresten, jag ska ta ett snack (!)med spelarna och fan ta dem om det inte hjälper.

Anonym sa...

Nåja, nåja .. En riktig Bajare har hopp och förtrösten om bättre spel.
Å snart börjar bandysäsongen.....

Suzan sa...

Har spikat datum för pumpen med mina bloggläsare nu, 24:e okt kl 14, hoppas att du kan komma =)

DDT sa...

Träning igen alltså? Du börjar nästan bli lite jobbig nu tycker jag. Vad är det för fel på soffläge och champagne?

Singelmamman sa...

Anonym: Jag har hopp och förtröstan, alltid, för allting.

Suzan: Jag kollar. Men hoppas att du är helförsäkrad, jag har liiite svårt med motoriken.

Tjockis: Ja vad fan, du har rätt! det låter ju illa. Bättring lovas.

Suzan sa...

Bloggpumpen blir den 14:e nov, sorry om jag strular (jag skyller allt på peter ;) men 14:e nov blir det av iallafall o jag hoppas att DU kan komma!
*kram*

Ting sa...

Ciao!
Vi kanske ses idag!
Ska också på mässan.
Annars får du ha en toppendag!

Singelmamman sa...

Ting: Ciao. Tyvärr ska jag på mässan imorgon. Hoppas vi ses i ngt annat sammanhang så småningom.

Suzan: Nej! Åh då står jag på Älvsjömässan och skaver mina fötter.
Men jag litar på att jag ska kunna komma ner någon annan gång.
Kram