lördag 3 oktober 2009

Väskjakt

C fick iväg mig och A till Stadsmissionen i vår iver att hitta varsina läderportöljer. Men typiskt, de var slut. A hittade dock en fin läderväska i en annan affär. Och jag med, men jag köpte den inte, måste fundera över helgen. Och jag tror inte jag de pengarna.

Däremot har jag gått över 10 000 steg redan. Och i ett strlande höstväder. Nu har det dock slagit om, regn och svinkallt. Men det gör inget, jag ska på kalas. Ska iväg och köpa en blomma till födelsedagsbarnen.
Men innan dess, här ska tävlas. Det är MissC som har en smyckestävling. Kolla bilderna! Visst är de fina. Tävlingsreglerna är enkla:
Vinnaren i dragningen får detta armband. (annan text)
Valfri (blank) text & hjärta finns som motiv.
(Armbandet är silverpläterat med ett togglelås.)
Tävlings regler:
Kommentera under inlägget hos MissC en gång per person.
Skriv önskad längd på armbandet & text.
Kopiera inlägget med bild på din sida å länka hit & notera att detta är gjort.
Å vips så har du chansen att bli ägare till ett unikt armband!
Tävlingen avslutas den 10:e Oktober å dragning kommer att ske.

Inga kommentarer: