lördag 21 november 2009

Nyduschad

Det hade varit skönt at vara nu. Färdig för att komma iväg med äldsta tonåringen till gymnasiemässan. Men jag är fortfarande hungrig efter träningen. Det får bli en smörgås.

Har jag sagt att jag minskat med 11 centimeter runt midjan. Det finns mer att ta där så du behöver inte oroa dig att jag försvinner. Inte på långa vägar. Och nu ett personligt meddelande:


Till Mofsan som kanske läser det här ibland:

Vill du vinna 10 påsar Gott & Blandat Super Frutti? Berätta då för
Malaco med max 50 ord vad du skulle göra med dina påsar för att göra
någon glad. De bästa 10 motiveringarna vinner!
Maila till: malaco.info@leafsweden.se och skriv "Super Frutti" i ämnesraden.

8 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Det slår mig nu att jag inte åt något godis igårkväll. Trots att det var fredag! Det måste jag ta igen i kväll.

Mofsan sa...

Yepp det gör hon minsann ;) Tack för tipset och jag är redan med där. Får nyhetsbrev därifrån så nu jäddrar ska här tävlas. Grattis till minskningen förresten.

Ha det allra superbäst--å jag saknar att blogga ...

MofsKram!

Singelmamman sa...

Nilla: Säg det inte till någon, men jag och tonåringarna har köpt naturgodis för nrmare 100 kr.

Mofsan: Jag misstänkte det, både att du får nyhetsbrevet och att du saknar bloggandet. Hör av dig på ngt sätt när du börjar igen.

Kram tillbaka!

Maj Korner sa...

Lustigt, jag visste ju inte vad inlägget handlade om när jag såg bilden i Bloglovin, men direkt tänkte jag på Mofs och att jag saknar henne.

Mofsan sa...

*blir rörd*

Singelmamman sa...

Maj: Ja visst är hon saknad, Mofsan!

Mofs: Kom tillbaka!

Mofsan sa...

Jag funderar på det. Och som du själv säger-allt blir mycket bättre om vi sover på saken :)

Just nu så är jag galet förälskad och man blir ju lätt utvecklingsstörd i det stadiet så en bloggstart nu skulle säkert bli helväck. Nog bäst att avvakta ett tag till.

Singelmamman sa...

Mofsan: Härligt att läsa om, att du är förälskad alltså. Jag har inte bråttom, du kommer blogga och då är jag först att läsa. :-)