måndag 14 december 2009

Det kan inte vara jul om en vecka

Fixa julkänsla nu! Ngt annat krav har jag inte. Julklappar kan jag nog hinna fixa, granen står ju redan grön och grann, och tonåringarna tindrar. Men jag då? Jag vill också ha känsla. *gnäller*

Ikväll har jag gjort cheescake, och bakat lite mer pepparkakor. Får storfrämmande på torsdag, några av mina arbetskamrater kommer hit och glöggfikar. Jag provade en liten mugg ikväll, glögg med rom, men det var inte min kopp av te.

Annars kan jag lugnt säga att den här mndagen gick mig spårlöst förbi och jag och tonåringarna tjuvstartade tisdagen i kväll. Perfekt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu börjar snart hysterin den stora julhysterin. Tävlingen om vem som köpt färdigt sina julklappar och så dem som inte börjat än. Jag hör nog tyvärr till den sista kategorin... =S

Singelmamman sa...

Annabellan: Jag handlar alltid, nästan i alla fall, mina klappar sent. Det bekymrar mig inte. Men jag vill ha julkänsla.

Suzan sa...

Jag har ingen julkänsla i år! :(

Singelmamman sa...

Suzan: Märkligt, vi är fler och fler. Och vad ska vi med julen till utan känsla? :-(