tisdag 8 december 2009

Jasså

Idag ska jag hämta ut tågbiljetter. Ska med kära C till Örebro och hälsa på vår gemensamma arbetskamrat A. Lussevaka med Örebros alla tonåringar. Kan bli hur kul (intressant) som helst.

I övrigt känner jag mig yr och lite hängig idag, vill inte alls bli sjuk. Ikväll ska jag på möte och sen middag på krogen med det underbara namnet; Fräcka halvpannan. Innan dess ska jag visa den webblösning vi valt här på jobbet, och har självklart förberett mig som bara jag kan.
Det vill säga inte alls. Vet faktiskt inte hur jag ska förbereda mig. Jag får göra som jag brukar, impovisera och lita på min erfarenhet.

Vad gör du idag?

4 kommentarer:

Mofs sa...

Sista semesterdagen för iår. Har softat runt samt köpt lite julisar så nu är jag klar med det. Skönt. Nu ska jag bara fluffa :)

Singelmamman sa...

Mofsan: Så pass, själv har jag bara fixat en julklapp, nä två förresten. Och fluffa har jag inte gjort på länge. *ska absolut fluffa mer*

Veronica sa...

Själv skulle jag på kurs. Konflikthantering. Det hanterade jag genom att stänga av väckarklockan och sova till 10. Visst är det bra? *muttrar*

@Mofsan, härligt att se att du lever!!! *glad*

Singelmamman sa...

Yasha: Stänga av väckarklockan är väl det bästa konflikthanteringssättet ever.