torsdag 24 december 2009

Utmaning

Precis innan läggdags, en utmaning av Singel i storstan. Att svara på ett antal frågor genom att använda första bokstaven i sitt namn. Funderar på om jag ska använda mitt riktiga namn eller mitt bloggnamn. Det blir mitt riktiga namn.
1. Vad heter du: Ann
2. Ett ord på fyra bokstäver: Anar, anta,
3. Flicknamn: Ann
4. Pojknamn: Anton
5. Yrke: Advokat
6. Färg: Azurblått
7. Klädesplagg: Annorak
8. Mat: Avokadosallad
9.Sak i badrummet: Ansiktsmask
10. Plats/stad: Amsterdam
11. En orsak att vara sen: Alltid tidsoptimist
12. Något man skriker: Ankarschel!
13. Film: A fish called Wanda
14: Något man dricker: Absint
15. Band: Abba (men dem har jag aldrig gillat)
16. Djur: Ansjovis... :-) eller Apa
17. Gatunamn: Ansgariavägen
18. Bil: Austin Martin
19. Sång: A wonderful world

Wow, och det var inte det enklaste. Kommer inte att utmana någon så här sent. Återkommer med det.

Inga kommentarer: