lördag 2 januari 2010

För mycket av det goda är underbart

Läser Nillas beskrivning av träningen. Känner såå väl igen det, bortsett att i mitt fall stoppar det inte vid magen, även låren och framförallt brösten! har samma talang. Eller avsaknad av finess kanske. Nåväl, jag och kära vännen trotsade allt detta och tränade innan frukost i morse, hämtade bilen från nyårsfeststället och promenerade lite random.

Nu har äldsta tonåringen dukat fram värsta goda ostfatet med massor av olika ostar, päron, druvor och kex. Gulliga du!

11 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Här är det minsann ingen som dukar fram ost och kex och sånt.
*tycker synd om mig själv*

PS sa...

Men det var kul att bli länkad av dig. Hade just bestämt mig för att sluta blogga, men nu ändrade jag mig. =D

Singelmamman sa...

Nilla: Åh, åh, tycker också synd om dig. Tar en ostbit extra åt dig.

PS: Nämen! Wow, låter ofattbart, men tusen, tusen tack. Och vilken tur att du inet slutat.

PS2 sa...

Jag slutar lite då och då. Och sen börjar jag igen hepp.

Singelmamman sa...

PS2: Nåväl, men om du slutar helt, kommer jag att hälsa på dig! kanske inte direkt ett hot, eller...? *funderar*

nillas liv på pinnen sa...

Du är välkommen.
Då har jag något att skriva om på min blogg så då kan jag börja blogga igen.
Eller menar du hälsa på min blogg? Som i ett gästinlägg eller så?
Det skulle jag behöva någon gång (alla gånger) som jag går på tomgång och bara tramsar mig hahaha. (När tramsar jag mig inte?)

Singelmamman sa...

Nilla: Menar IRL, absolut. Men om du gästbloggar hos mig kan jag gästblogga hos dig. Så kan vi förvirra både oss själva och alla andra.

nillas liv på pinnen sa...

"Hej allihopa! Det här är Singelmamman fattar ni väl eftersom jag skriver på min egen blogg, är ni korkade eller?"

Nåt sånt kanske...? =)

Anonym sa...

Kärlekshandtag heter det. Kärlekshandtag... ;)

Suzan sa...

ååhh..gott!

Singelmamman sa...

Nilla: ha ha! Nä lite mer subtilt tänkte jag nog. Men vi får klura på det.

Annabellan: Kärlekshandtag! Nä skulle inte tro det, känns mer som kärleksdödare.

Suzan: Japp, men ikväll är det slut.