torsdag 21 januari 2010

Hur jävla svårt kan det vara!


10 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Men jag kunde läsa bubblorna på förra. Fick koncentrera mig ett tag bara.

Singelmamman sa...

Nilla: Det kunde jag tänka mig. Bra gjort!

Agneta sa...

Det var till att vara redig, Nilla. *muttrar*

Singelmamman sa...

Stort o smått: Nilla kanske hade försoringsglas.

M. sa...

Men hallå! Det var ju ett jättebra tips! Jag älskar att åka bil med Gubben :)

Helst skulle jag vilja se mätaren slå över från 999 till 1000.

Jaja, vad är väl en bal på slottet...

Singelmamman sa...

M: Jag kan köra lite extra bara för att få se mätaren slå om till jämnt.

Mitt i Fågelsången sa...

Den där turen får jag ta mig själv när barnen drar hemifrån... eller kanske inte - det är ju några år kvar och man kanske har kanat ner från glasberget tills dess :)

Singelmamman sa...

Mitt i: Jamen självklart kommer du att ha kanat ner för länge sen.

Alexandra sa...

haha men ååååååå... jag sitter där redan. fast det har jag alltid gjort iof när jag tänker efter. Det är såna där små detaljer som gör mig lycklig. Att hänga med nån och göra ingenting egentligen.

Ska bli kul att följa din blogg.

//a

Singelmamman sa...

Alexandra: Hej du och välkommen hit! Det är absolut detaljerna i vardagen som gör det.