lördag 30 januari 2010

Träning

Ska iväg med E och träna, vårt lördagspass är heligt. Vi hinner med att snacka och träna och sen har jag hela dagen framför mig. Ska ta en halv blodgrape innan träningen. Efteråt blir det omelett med bacon och tomater, till det grönt te. Den här lördagen är helt fri från saker jag ska göra fram till festen hos B ikväll. Det var länge sen sist, en obokad lördag och jag helt själv. Det gillar jag. Men nu ska jag leta fram skidbyxorna, termometern visar på dryga -14 grader och det är ett härligt vinterväder.

5 kommentarer:

Madlar sa...

Mmmm, låter som en riktigt härlig lördag!

Singelmamman sa...

Madlar: En lördag helt i min smak!

Sus sa...

Lovely!
Jag badade i grönt te häromdagen. Eller mer badsalt med grönt te i. Det var fan fantastiskt.

Agneta sa...

Det låter verkligen som en härlig lördag!

Singelmamman sa...

Sus: Bada i grönt te låter kanon. Det gäller bara att inte dricka badvattnet.

Stort o smått: Om!