fredag 19 februari 2010

Kväll i söderförorten

Det är tyst så när som på tvättmaskinens monotona ljud och knattret av tonåringars fingrar mot tangentbord. Ikväll blir det debut! Jag ska för första gången se Lets Dance. Jag kan säga att jag bävar något. Det lilla jag snappat upp och gillar är Tony Irvings; "määäään det ar inte... " och det är aldrig korrekt inte heller rumba, cha cha, tango eller vals. Jag har laddat med brie, nötter, vätska (vin) och vill det sig väl, kommer jag nog somna en stund. Jag hoppas jag vaknar till hockeyn.

4 kommentarer:

Realisten sa...

Hoppas det vill sig väl.

Singelmamman sa...

Realisten: Det ville sig väl. Puh. Jag är vaken, dansen slut, tror jag, och hockeyn på.

Garlica sa...

Hockeyn gå väl bra.. har den inte på..
Jag körde Fläsksvålarna i mixern.. går säkert i en mortel också.
Det var faktiskt riktig gott.. har dragit mig men slog till idag.
Ha en skön helg!!
Kram

Singelmamman sa...

Garlica: Tack1 Har aldrig gillat fläsksvålar men det här måste jag testa. Ha en fin helg du med.