torsdag 11 februari 2010

Lagen om alltings elände

Det är ju själva sjutton, arton och annat att en stackars hårt arbetande Singelmamma inte ska kunna låta huvudet få ligga bara några ynka få minuter extra på den lagom mjuka och goa kudden. Nä på henne bara! Hinner inte ens till jobbet innan jobbet uppsöker mig. Fel på företagets hemsida efter flytt av servrar och fel på Felanmälan. Det är ju underbart egentligen, "för närvarande har vi fel på felanmälan, felanmälan är gjord.."
För övrigt skiner solen lite svagt och det ser ut att vara ett fantastiskt väder ute. Med mycket snö, och kyla. Någon som noterat detta?

Hur började din morgon?

6 kommentarer:

Mattias sa...

Min morgon började med ett gott skratt efter att ha läst ditt inlägg! Tack.

"Sjutton, arton och annat" var ett nytt sätt att uttrycka sig på. Själv brukar jag köra med "ett, två och 99" men det börjar bli lite tjatigt.

Du har inte fler fraser på lager, som jag skulle kunna norpa?

Maj Korner sa...

Min morgon började med att jag nogsamt tittade var jag satte mina barfotafötter när jag gick till ytterdörren för att hämta morgontidningen.

Realisten sa...

Med att jag försov mig. Mer än vanligt alltså.

Singel i storstan sa...

Jag försov mig också! Fast bara till morgonprommisen. Jobbet var jag i tid till...

Garlica sa...

Haha... så kan det bli!!
SV:Indra var sex år (hon föddes i mitt badrum) För en och en halv vecka sen spydde hon väldigt mycket i några dagar men blev sen bättre. Lite hängig var hon men ingen feber och åt som hon skulle. I förrgår fick jag se att det kom var ur underlivet... Beställde tid hos veterinären. Igår kväll började det fullkomligt droppa var ur henne och hon hade ordentliga kramper i magen... Och längre hann vi ju inte. Hon somnade in i min famn.
Tack för kramar och tankar!!

Singelmamman sa...

Mattias: Glad att jag kan sprida sån glädje! Tja du kan ju alltid ta mitt favvo ordspråk: Den som söker han letar!

Maj: Det har jag full förståelse för.

Realisten och Singel: Det verkar vara ngt som går just nu.

Garlica: Kram tillbaka.