måndag 22 februari 2010

Nä men kolla här!

Jag har fått en Award av Ting så nu ska här avslöjas en massa spännande, men fullständigt värdelöst vetande om Singelmamman.

Med awarden följer lite regler:
•Kopiera ”awarden” till din blogg.
•Länka till den som gav dig ”awarden”.
•Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
•Välj 7 andra bloggare som du skickar ”awarden” vidare till och länka dem.
•Skriv en kommentar i deras bloggar så att utmärkelsen uppmärksammas.

Ok, är du beredd?
1) Jag är extremt kittlig i handflatorna och får panik om jag blir kittlad där.
2) Jag har dåligt utvecklade kräkreflexer och det utnyttjade jag när jag var yngre och visade alla som ville se, och alla som inte ville se, att jag kunde stoppa ner tillexempelt en tesked väldigt långt ner i halsen. Vi pratar "tappar-nästan taget-långt."
3) När jag sätter pekfingrarna mot varandra blir det ett stort V (sida mot sida alltså, inte handflatorna)
4) Jag är för republik
5) Jag har alltid bott i Stockholmstrakten
6) Jag har varit gift i 16 år, skild i sex år.
7) Jag åkte slalom första gången när jag var 20 år, och då var det minus 28 grader. Och jag gillade det så mycket att jag fortsatte, varje år efter det. (utom de senaste fem åren då det blivit mer sporadiskt)
När det gäller de sju som ska få den av mig så börjar jag med:
Sen kommer de andra lite pö om pö som min mormor skulle säga. Och själv ska jag lägga mig nu, imorgon är det tänkt att jag inte ska jobba hemifrån. Ha ha ha! Lycka till säger jag.

5 kommentarer:

Ketchupmamman sa...

Vilket sammanträffande. Alla dessa sju saker skulle du kunnat ha med i din profil på valfri dejtingsida och få massor av napp!

Veronica sa...

Ska jag prova att hitta tillräckligt mycket mjuk snö vid Slussen kanske? *hmm*

Veronica sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Veronica sa...

Jag är mästare på dubbla inlägg. Ingen konkurrens. *muttrar*

Singelmamman sa...

Ketchupmamman: Jag har förstått det. Filar på ett snyggt foto, eller ja foto i alla fall.

Yasha: Ja, vi kan ängla ihop...

Yasha: Japp!