lördag 6 mars 2010

Dags nu

Min vanliga träningschaufför har idag fått förhinder. Det var något om dotter och hämtas på Arlanda. Så det blir till att resa sig upp från den här otroligt sköna sängen och ta mig via t-banan till Itrim i Enskede. Det är där jag har min lördagsträning. Sen blir det som vanligt brunch, och i dag ska jag fixa inresetillståndet till USA. Om precis en månad drar jag, tonåringarna, och goda vännen till New York. Måste läsa på om vad jag får ha med mig på planet. Är svullna leder och vatten i knäna ok?

I eftermiddag kommer tonåringarna hem, härligt, och då blir det bio och en matbit på stan. Jag undrar om det är vårväder ute, eller om det är svinkallt. Hur ser det ut hos dig?

3 kommentarer:

Gafflan sa...

Här är det kanonväder! Stålande sol från klarblå himmel. Sådär 1 minusgrad och vindstilla...och snö, en helskottas massa snö. Gud vad jag vill ha bort snön!
Ha en bra lördag!

Agneta sa...

Här skiner solen från molnfri himmel, vindstilla och termometern kring noll. Underbara lördag!!!

Singelmamman sa...

Gafflan: Det är ett underbart vårväder med minusgrader. Små grodorna kring midsommarstången kommer att ske med snö kring fötterna. Önskar dig också en underbar dag!

Stort o smått: Det är ju alltid lite varmare söderut! Ha en härlig dag!