måndag 29 mars 2010

Nu blir det lite reklam


Jag har anmält mig till Buzzador, det innebär att jag kan få hem varor/produkter att testa. Sen ska jag ge ett omdöme här på bloggen. Jag har testat filmer från Lovefilm. Och jag är jättenöjd. Du skapar din egen filmlista på Lovefilms hemsida och sen kommer två filmer åt gången. Så fort du skickat tillbaka filmerna har du nya inom två dagar. Tyvärr tittar jag själv alldeles för lite på tv för att fortsätta. Men jag kan absolut rekommendera dig att prova.

2 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Handlar det om vilka produkter som helst?
Jag skulle kunna tänka mig att satsa på mat och godis. Såvida man inte måste skicka tillbaka den förstås.

Singelmamman sa...

Nilla: Har absolut för mig att det fanns en kategori mat, även dryck. Hoppas de tänker vin då, så prova gärna, jag kan anmäla dig men då behöver jag din mejladress. Finns den på din sida? Och nä det provsmakade godiset behöver du inte skicka tillbaka.