torsdag 15 april 2010

Men det var väl då själva sjutton!

Har sett lite var stans nu i bloggvärlden att det firas och hurras. Jag hurrar ofta med, det är ett år här, tre år där och någonstans mitt emellan värsta rekordet på besökarstatistiken. Så jag gick å sta och tänkte också passa på att uppmärksamma mitt ettåriga bloggande. Tjoho liksom! Lite spänd förväntan så där, kolla datumet tillbaka för att se. Det där 2007 räknas inte, det kom ju liksom annat emellan. Men omstarten förra året. Trumvirvel tänker jag mig... och en liten skål i champagne tänkte jag för en gång skull hm, nåja, i alla fall tänkte jag unna mig champagne som vanligt.

Men vad i hela alla förbenade glödhetars idioti! Jag har ju missat ettårsdagen! Med råge. Det var den 7 mars. Fatta hur mycket champagne jag missat att dricka. *arg, besviken och utan champagne*

Uppdaterat 00:11
Ja firar 2007 år istället då. Ja men tjena! Februari.

8 kommentarer:

Mamma Vilja sa...

Man KAN dricka champagne i efterhand också. Det går faktiskt.

Väldigt bra t o m.

Grattis på 1-årsdagen! (om än i efterhand)

Ta ett glas för mig också. ;)

Singelmamman sa...

Frk Vilja: Ja men du har ju så rätt! *slår handflatan väldigt hårt i pannbenet* och tack så mycket. Självklart tar jag ditt glas också.

Fru Venus sa...

Jag tycker du ska fira att du alls kom ihåg det ;-) Kippis!

nillas liv på pinnen sa...

Då firar du 7 maj att du har bloggat i 14 månader. 14 är mitt turnummer.

Agneta sa...

Hm... undrar när det var jag började blogga här på blogger? Måste kolla det..

Singelmamman sa...

Fru Venus: Självklart! Tack för tipset.

Nilla: Och 12 är mitt turnummer. Bra då har jag raskt två tillfällen att fira! Tack.

Stort o smått: Skönt att höra att vi är fler som är lite glömska :-)

Madlar sa...

Va, va, va måste man ha en orsak för att njuta bubbel? Attan, det hade jag ingen aning om, jag dricker för att jag har lust :)

Singelmamman sa...

Madlar: Jag med! Väldigt ofta faktiskt. Men, att också fira något gör ju att antalet champagnedagar ökar.