måndag 5 april 2010

Vilket väder

Jag kollar aldrig på vädret på tv, varför ska jag? Det syns ju väldigt tydligt när jag jag går ut om det är sol eller regn. Så ikväll när vädret råkar visas på tv just när jag kollar känner jag ännu mer; jag ger blanka sjutton i hur vädret blir imorgon. Men jag förstår att för många är det en livsviktig del att veta hur det blir imorgon, i övermorgon, i sommar, i höst och vinter. Och till dig, jag glömde kolla så jag hoppas du har gummistövlar, paraply och shorts med dig i morgon.

4 kommentarer:

Agneta sa...

Samma här. Även om jag tittar på vädret så ser jag inte vad det ska bli. Ointressant babbel...

Realisten sa...

Jag förstår inte heller och tittar aldrig på vädret.

Fru Venus sa...

Men hur är vädret "over there"? DET har du väl kollat!?

Madlar sa...

Japp, det blir som det blir :)