måndag 10 maj 2010

Ja inte är det söndag i dag i alla fall

Känner mig lite som om jag varit bakis idag. Men positivt. Och träningen och vägningen i morse gick lysande, ytterligare minus 6 hg. Så nu är det fyra kilo kvar till min målvikt. Det är bra. Tog ut tonåringarna på en kvällspromenad efter maten. De protesterade bara lite, knappt alls och vi hade jättetrevligt, som vanligt. Ikväll ska jag också försöka med ett nytt må-bra-löfte; troligtvis svårare än alla andra jag gett mig in på. Jag ska lägga mig tidigare än jag brukar. I mitt fall innebär det att jag helst ska ha släckt lampan, sänglampan, innan 23. Det är nog det tidigaste jag kan tänka mig. Men det är gott så.

4 kommentarer:

Agneta sa...

Hej...

(jag kom inte på något käckt att skriva, men istället för att bara lämna utan att skriva något så säger jag hej.)
*känner mig otroligt smart*

Jo. Jag känner mig också nerslagen. Det var nog det jag ville säga.

Singelmamman sa...

Stort o smått: Hej! Visst är det svårt att få till det ibland. Men ett Hej är ju jättebra.

nillas liv på pinnen sa...

Lycka till! =)

Du kanske klarar det.

Singelmamman sa...

Nilla: Tack! Allt stöd behövs, verkligen. Men jag tror jag är nära!