fredag 28 maj 2010

Nä vad säger du, ska vi hitta på något annat att göra?

Tänkte gå och träna, idag igen. Det är min vanliga träningsdag. Det kommer dock att bli lite tufft, jag har fortfarande känning av gårdagens lunchpass och kvällens Pilates. Dessutom blir det morgonträning i morgon lördag också. Så söndagen får jag vila.

Eller så är det på söndag jag ska hämta ett nytt soffbord jag får av en kompis. Egentligen är det två bord, ett lågt, men som ändå är lite högre än det andra bordet som är lägre men längre. Glasklart eller hur? Det är alltså möjligt att ha som ett satsbord. De ska visst väga som en elefant, så jag får lov att hyra bil också. Det gör jag ikväll när jag och barnet ätit tacos. Du vet väl att det är ett måste på fredagar? Att äta tacos alltså.

Bordet på bilden har med texten ovan att göra.

3 kommentarer:

Fru Venus sa...

Åh fan! Vi som ska äta Grekiskt, Souvlaki på kyckling, tsatsiki och citronmarinerade klyftpotatisar...är det ok?

Maj Korner sa...

Haha, jag gillar fotnoten. Här blir det portionslax. Fast jag har iofs överbliven taco-köttfärs i frysen.

Singelmamman sa...

Fru Venus: Ja men du bor ju på Åland, där är det säkert helt comme-il-faut.

Maj Korner: :-) Ja lax är helt ok, om du frågar mig.