fredag 28 maj 2010

Oj oj O M G

Så här mätt har jag inte varit på sex veckor. Och ändå orkar jag äta naturgodis! Ska det vara så ska det vara ordentligt. Jag har en träningsvärk utan dess like! Till och med bakom öronen. Det är jag mest fascinerad över. Den andra värken är bara hämmande. Men jag gick och tränade efter jobbet idag. Bara min envishet och tanken på att vinna en resa till valfri storstad i Europa* kunde få mig att ta mig genom passet. Brännerpasset.

Jag och yngsta tonåringen fick egen kväll i kväll. Äldsta drog till Grönan för att se en poporkester, som min mormor skulle sagt. Mustasch tror jag att bandet heter. Låter jag gammal? Det är inget mot vad jag känner mig. Jag hoppas jag kan släpa mig till sängen när det är dags att sova. Det skulle i och för sig bli en stor skillnad mot de andra kvällarna den här veckan.

Nä jag orkar fortfarande se meningslösa serier på tv så jag fortsätter med det. Kan du rekommendera ngt program ikväll?


*Itrim har en tävling, flest träningstillfällen mellan mars-september vinner en resa för två till valfri storstad i Europa.

8 kommentarer:

Sus sa...

Du måste rösta på Zirkus Hanz!!!
Talang..och min vän Fredrik =)

Sus sa...

Mellan 20.00 - 20.50 ikväll
Telefonnummer: Ring 099- 402 07
Sms: Skicka HANZ till 72 400

Fru Venus sa...

Hoppas du vinner resan - det är du värd! Jag ska se på en gammal men skitbra Harrison Ford film ikväll, trean tror jag! Kram!

Singelmamman sa...

Sus: *hostar mycket diskret* Någon som stavar sitt aartistnamn med Z har jag lite svårt för.

Sus: Här i förorten har vi inte den kanalen. Men jag håller en tumme för Fredrik.

Fru Venus: Tack, tänk det tycker jag med. Harrison Ford är alltid bra en fredagkväll. Kram!

Sus sa...

Det är klart att ni har fyran :0)

Singelmamman sa...

Sus: Du har ju rätt! Jösses, då har jag ju missat det hela. Oj då.

Anonym sa...

Sommaren är en fin årstid för poporkestrar.

Singelmamman sa...

Frunatmaken: Absolut! Den bästa årstiden!