tisdag 8 juni 2010

Aaaaaward!

Från både Annas anatomi och Stort o smått har jag fått den, awarden. Och här kommer min tionde bild. Det är som ett omen, ett gott tecken på kommande sommar. Just på den här platsen finns bara vi när vi haft möjlighet att hyra, och får i en hage. Inga andra människor kommer dit om vi inte bjudit in dem. Vilket vi gärna gör. I år blir det tyvärr inte så att vi kan hyra det. Men sommarsemestern blir kanonbra ändå. Det är jag säker på.

Nu har jag och dottern sprungit med E, en snabb 3,3 km runda. Men oj så backig den var. Fast rolig. Men jag undrar hur i hela fridens dagar jag ska kunna ta mig upp för backar med skidor och stavar?

Jag ber att få hämta andan och återkomma med namn på dem som jag vill ge awarden!

5 kommentarer:

Maj Korner sa...

Det där ser verkligen ut som en riktig sommaridyll.

Cattas liv och tankar sa...

Underbar, ljuvlig bild!!

Petra sa...

Så mysigt med en stugbild! Jag är själv en "stugunge" av stort mått, så sommarstugor ger mig verkligen en lyckokänsla - även om jag bor mitt på vischan nu.

Realisten sa...

Jag är mer orolig för hur jag ska ta mig nedför.

Singelmamman sa...

Maj: Har haft förmånen att vara där två år i rad, och ja, det är paradiset.

Catiiis: :-) Om.

Petra: och jag blir mer det mer och mer.

Realisten: Oh no! Tänkte inte på det!