söndag 27 juni 2010

Tillbaka i betongen

Fick ge mig av från kära vännens sommarställe där solen och vinet har flödat i helgen. Gäster har avlöst varandra och mycket god mat har ätits. Viktigt tidigt morgonmöte imorgon gör att jag inte kan chansa på SL. Ett plus är att kunna sätta igång en tvättmaskin och slöläsa mina favoritbloggar. Men nu tryter orken här. Och fotbollsmatcher visas i direktsändning för att direkt efter visas igen, igen, igen och ännu en gång till och intervjuer. Alla dessa män(niskor) som vet och kan och kan berätta hur och varför och därför! Jo jag tittar gärna på fotboll, och vissa VM-matcher som den Ghana gav USA var underhållande. Men imorgon ska solen fortsätta flöda och Singelmamman ska dricka drink på Gondolen innan musik och båten Blidösund tar mig ut ett par timmar. Hå hå jaja, det är lättare i sol och värme. Godnatt och sov gott!

8 kommentarer:

Fru Venus sa...

Välkommen tillbaka :-) Roligt att du haft en skön helg! Kram

Singelmamman sa...

Fru Venus: Tack! Ja, precis som jag behövde. Jag förstår att din helg också varit bra. Kram!

Cattas liv och tankar sa...

Härligt med en underbar helg!

Singelmamman sa...

Catiiis: Underbart helt enkelt!

S sa...

Jag har inte sovit så bra inatt...

Men vad roligt att du haft en bra helg. Hoppas att du får en fin dag idag också!
Kram

Singelmamman sa...

Stina: Sov också oroligt, och vill hellre vara i sommarstugan. Säger samma sak till dig, hoppas att din dag blir bra. Kram

Anonym sa...

Jag tycker nog att det räcker med att de visar matcherna sen kan väl de som vill se det igen och igen använda nätet.

Singelmamman sa...

Frunatmaken: Eller hur! Det konstiga är eftersnacket och alla visningar direkt efteråt. Om och om igen. *skakar på huvudet*