torsdag 26 augusti 2010

När dagen börjar på bästa sättet

Idag har mitt värdinnehandikapp varit mindre påtagligt. Jag har pratat flera hela fullständigt begripliga meningar redan nu på morgonen. Jag har öppnat dörren till balkongen så att vi kan njuta av det fina vädret. Och jag har dukat fram frukost. Sen ska vi iväg och glädja systemet på Klarabergsviadukten och träffa Shamrock Så ser du två förvirrade tanter i sin bästa ålder (oklart vilken) så kan du komma fram och hälsa. Vi är inte alls farliga. Bara väldigt nyfikna. Och ja, man får både mata och ge oss dryck! .

6 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Lycka till med denna dag ... ni tre "tanter"! *ler*

Veronica sa...

Här är det nu 35 grader i skuggan och 26 grader i vattnet. Dags för en liten siesta, älsklingen ligger redan och sover. Se'n ska jag bättra på min solbränna så jag kan förblinda er med min kritvita rumpa när vi ska på spa! *haha*

Puss och hälsa

Agneta sa...

Hahahaha! Önskar sååå att jag var i Stockholm nu. Jag hade kommit rusande!
Kram till er!

Pinglan sa...

Det hade verkligen varit kul att vara där!! Ha det toppen!!

nillas liv på pinnen sa...

Nä, va kul det hade varit att överraska er där! Shittospomfrittos!
Jag vet ju var klarabergsviadukten är och allt.

Singelmamman sa...

Tigris: Hm.. njäe tanter vet jag inte.

Veronica: Ahhhh, slår händerna för öronen. Hör bara att du hänger med den 9:e. Härligt!

Stort o smått: :-) Det får bli nästa gång!

Melinda: Det var jättekul att träffa Shamrock!

Nilla: Hittar du dit också?