onsdag 15 september 2010

Bloggpromenad med hemligt sällskap

Wow, läs rubriken långsamt! Ser du hur spännande det ser ut? Själv är jag väldigt nyfiken på henne. Jag hoppas verkligen att det inte är väder som igår kväll. Regn och blåst underifrån sidan. Kändes inte som bästa promenadvädret. Men yngsta gav sig ut och sprang sin fyra kilometersrunda och äldsta kom dyblöt hem från sin träning. Jag? Nä jag höll mig inomhus och gjorde mat. Snodde idén med färsfyllda paprikor från Fru Venus.

I övrigt idag, tja vi ska fortsätta löneförhandla. Får jag ett allmänt Oh, ah och jippi? Det skulle underlätta.

7 kommentarer:

Sus sa...

Nä hoppas vädret är på prommissidan så den blir av. Det skulle ju vara synd om du inte får träffa den hemliga personen..=)

The Queen of fucking Everything sa...

WiiiiE! Heja dig! De har tur som har dig- tur som inte ens kan skattas i pengar! Alltså kan de faktiskt ta och GE dig lite av de pengar so mtur inte kan skattas i. Typ så?

Agneta sa...

Här skiner solen just nu. Men eftersom jag varken har gummistövlar eller regnrock lär det bli regn.

Realisten sa...

Jag vet vem det är! Jag vet vem det är! Jag vet vem det är! Hälsa!
Roligt om jag skulle ha fel...

Singelmamman sa...

Sus: Nä henne vill jag för allt smör i Småland inte missa!

The Queen: Precis så!

Stort o smått: Och nu klarnar det upp här.

Realisten: Jag är helt övertygad om att du har rätt. Självklart ska jag hälsa!

Fru Venus sa...

Jag hoppas att det är Sus, annars skulle jag känna mig duktig puckad, som "J" skulle säga ;-) KRAM!!

Singelmamman sa...

Fru Venus: Du vet att du inte är puckad, på en enda fläck! KRAM