måndag 27 september 2010

Igår ett rekord!

När jag började fundera på att lägga mig, alldeles försent men strax innan midnatt i alla fall så kunde jag konstatera att ett statistikrekord hade satts. Så här såg det ut på min blogg: Besökare denna vecka: 888! Det är jättekul! Tack för att du läser min blogg och för att du ibland kommenterar. Det gör mig jätteglad!

Uppdaterat 13.18: Skumt, mycket skumt, i redigeringsläge är det rätt, nämligen 888 och inget annat. Så tyvärr kan jag inte ta bort de felaktiga siffror som också står där.

Uppdatering, 13.21: Nu kunde jag visst ta bort det. Livet och bloggen är ett mysterium ibland.

13 kommentarer:

Knasterfaster sa...

Oj! Det är lika många människor som det bor i Danmark väl? Grattis!

Gafflan sa...

Visst är det roligt när man ser att det är så många som läser!
Middag idag blir pannbiff, potatis och sås :D

Fru Venus sa...

What!! 5.454.888 på en vecka!!?? Wow...

Singelmamman sa...

Knasterfaster: Nä inte nu längre.

Gafflan: Visst är det! Och jag tror det blir paj hos mig.

Fru Venus: Nä, och inte heller 6264888 som det också stod. Blev något konstigt fel där med alla siffror.

nillas liv på pinnen sa...

Va? Var kan du se det?
Jag kan bara se hur många det är per dag, månad och alla sammanlagt nånsin. Den sistnämnda siffran är mer än 888.

Singelmamman sa...

Nilla: Längst ner på min sida står det. Jag skaffade räknaren någon gång förra våren.

Anonym sa...

Grattis! Välförtjänt. Fortsätt så.

Realisten sa...

Tack för att du bloggar! Det gör mig jätteglad!

Singelmamman sa...

Anonym: Tack, det var snällt!

Realisten: Åh! Nu kom jag helt av mig. Tack snälla du för din kommentar!

S sa...

Hej, hej! :)

Sandra sa...

Visst är det kul med en massa läsare och kommentarer! Din blogg är jätte trevlig så det är klart många vill läsa!

Osloskånskan sa...

Bloggeri är trevligt, man får nya trevliga bekantskaper ;-)

Du är mejlad!

Singelmamman sa...

Stina: HEJ på dig också!

Sandra: Å det var snällt sagt. Tack så jättemycket.

Osloskånskan: Ja just de nya vännerna är ju helt fantastiskt. Jag svarar dig på mejl, klart du ska passa på att hälsa på i Tullinge!