fredag 29 oktober 2010

Hade jag frågat?

Sitter och jobbar med lite statistik. Vilket betyder att allt som bara kan distrahera mig får företräde. Inklusive följa envis blomflugas flygturer. Plötsligt dyker ett nytt webbfönster upp med följande text;
BidRivals är tillfälligt off-line.
Alla auktioner har avbrutits och kommer att återupptas så snart vi är on-line igen. Alla lagda bud har sparats.
För att det ska vara rättvist för alla användare är BidRivals system utformat så att det automatiskt går i off-line-läge när vi utför systemunderhåll, har avbrott på Internet eller andra tekniska problem.
Vi beklagar besväret och gör vårt bästa för att systemet ska vara on-line igen så snart som möjligt.

Vänliga hälsningar
Bidrival Teamet

Ja jösses som jag undrade.

11 kommentarer:

Agneta sa...

Idag är en sådan dag... jag bara väntar på att klockan ska bli halv fyra och jag får rusa härifrån.

Fru Venus sa...

Åh, jag som trodde du budade på något kul, som ex.....en dansk?

Singelmamman sa...

Stort o smått: Rusa försiktigt och ha så kul i Helsingborg!

Fru Venus: Jag budar inte på nåt just nu. Ska buda=bära hem vin till mig ikväll.

Märta sa...

Statistik får en lätt att irra iväg lite varstans..!
Ha en riktigt härlig fredagskväll!

Elin Damberg sa...

Skönt att du fick veta...

Singelmamman sa...

Märta: Ja och jag irrar nog fortfarande.

Elin: Hihi :-D

Suzan sa...

haha..

Malla sa...

Haha, kom det bara upp sådär helt plöstligt? Konstigt.

Singelmamman sa...

Suzan: Kanske jag borde lägga något bud på något?

Malla: Ja, väldigt mysko.

Osloskånskan sa...

HAHAHAHA!!!!!

Singelmamman sa...

Osloskånskan: :-)