måndag 4 oktober 2010

Lunchrapport

Jo det är fortfarande en fin dag! På träningen idag upptäckte jag att jag har en sjutusans träningsvärk och den blev faktiskt inte mindre av dagens träning. Konstigt... Jag vägde mig också, det gör jag varannan vecka, och vågen står still, ja det är ju bra det men jag menar att vikten är samma vecka efter vecka. Men! och det här är riktigt bra, fettmassan sjunker och istället så är det muskelmassa! Hej atlet! Rätt vad det är så är jag alltså mer muskler än fett. Snart går jag nog så där skitnödigt som andra kroppsbyggare och får gå med pyjamasbyxor hela dagen. *lovely*.

15 kommentarer:

Fru Venus sa...

Nä, inte några skitnödigbyxor här inte, fram med kjolen i så fall!! Ikväll kommer viktig bloggträff info.....;-D

Singelmamman sa...

Fru Venus: Inte? De som ser så sköna ut... Viktig info. Spännande.

Pinglan sa...

Akta dig så du inte blir så musklig som en Belgian Blue... ;)

Sandra sa...

man får vara glad så länge man inte går upp, eller hur ;-)

Sandra sa...

man får vara glad så länge man inte går upp, eller hur ;-)

Kicki & Jörgen sa...

Gott! Muskler väger ju faktiskt mer än fett, så du ska vara stolt över dig! Grattis!!!

Veronica sa...

Varför ska de jävlarna alltid in i näsan?!? Blomflugorna alltså. Eller fruktflugorna. *muttrar*

Petra sa...

Åh, vad stiligt! Köp dig ett par camoflagefärglade vetja! (camouflage, camoflauge??) Ja, du fattar.

S sa...

Tjoohoo, vad bra du är! :)

Osloskånskan sa...

Väg dig för i hefflette inte på en dryg månad efter bloggträffen iallafall!

Singelmamman sa...

Melinda: Singelmamman go Belgien!

Sandra x2: Yes jag fattar. Och jag håller med.

Stina: Du menar att mitt självskryt inte syntes? Tack snälla du.

Veronica: Ja det är väldigt märkligt.

Petra: Jag fattar fast du dolt budskapet väl.

Stina: Söta du, tack så mycket!

Osloskånskan: Ingen risk. Pst, säg inget till Fru Venus, jag kommer nog ha med mig joggingkläder...

Märta sa...

Duktig du är!! Fast skippa de där pyjamasbrallorna..

Singelmamman sa...

Märta: Hm, men de är ju sköna, eller ja de ser ju sköna ut.

Sus sa...

Jag önskar att jag hade din träningsvilja!

Singelmamman sa...

Sus: Det har tagit tid att komma dit. Närmare bestämt (40 år) eller i alla fall det sista året.