lördag 30 oktober 2010

Planerna höll

Bilden är lånad från nätet
Så har vi då gått en promenad på knappt en timme. Ivrigt pratande, inte jag, tonåringarna. Jag har skavsår i
 öronen. Nu är jag naturligtvis inte alls sugen på godis. Så dumt. Men jag har kramat Sus och jag har äntligen träffat Hjärtat! Sus hjärta alltså. Och det är ingen idé att bli förvånad, han verkar nästan lika fantastisk som Sus. Nä nu ska jag försöka tvinga i mig lite godis, funkar det inte så låter jag väl bli. Vinet behöver jag visst inte tvinga i mig.

12 kommentarer:

Sus sa...

Nu läser Hjärtat din blogg. Han gillar att få beröm liksom =)
Han är fin. Det är han.

Singelmamman sa...

Sus: Han verkar jättefin! Men jag är inte alls förvånad. Kram till er båda.

Fyra nyanser av rosa sa...

Godis är alltid bra!

Känner du och Sus varandra sedan tidigare eller är ni blogg-pals?

Singelmamman sa...

Fyra nyanser: Vi är bloggpals som lärt känna varandra irl. Vi tog en promenad, vi bor nästan grannar.

Realisten sa...

Jag gillar "bilden är lånad från nätet". Haha.

Singelmamman sa...

Realisten: :-)

Knasterfaster sa...

Kan du be honom sätta på sig lurar?
Mina tonåringar tycker också om att bli kommenterade på bloggen.
Önskar att jag också hade tagit en promenad idag. Duktigt av er!

Singelmamman sa...

Knasterfaster: Han tog på sig lurarna utan att jag behövde be honom. Men du har ju städat så det räcker väl, eller hur?

Fru Venus sa...

Tvinga i sig godis?? Har du kollat tempen? Fått nå svar?? ;-) Nattikram!

Gafflan sa...

Ja, jag har ju "tvingat" i mig glass...vin får jag ta sen, ska köra bil om 10 minuter och vill inte ha Harry Hoffa efter mig.

Singelmamman sa...

Fru Venus: Kärnfrisk. Är helt klart mer sugen på chips, men det har jag inte hemma. Nä inga svar ännu... märkligt.. :-)

Singelmamman sa...

Gafflan: Tvinga i mig glass har jag aldrig behövt göra. Det brukar gå galant.