fredag 1 oktober 2010

Slut i huvudet

En fantastisk vecka med tonåringarna. Dock känns det som om vi inte setts så mycket. De har mest suttit på sina rum. Bortsett måltider, kort promenad och ikväll, lite Idol. Men jag har velat/vill ha mer. Idag har det varit strul på jobbet, med vår webblösning. Där har jag inget tålamod alls! Och så en kväll med starka känslor inom mig.

Nu håller jag på att bekanta mig med den dator jag med sonens hjälp har köpt idag, och gemensamt har vi installerat det nödvändiga. Det är en Dell, med stor skärm och stora tangenter. Känns riktigt bra, en tantdator. Bra pris och jag behöver bara en för att surfa, blogga och se på film. Och nu är jag helt urlakad och slut. Ska kika runt hos mina bloggbästisar, men kan jag inte kommentera på en gång ringer jag dig Realisten så får du skjutsa mig. För mer orkar jag inte ikväll.

6 kommentarer:

Realisten sa...

Jag ska skjutsa mig själv så du kan få åka med under samma tur.

Petra sa...

Så det blev en Dell? Bra val!

Singelmamman sa...

Realisten: Bra, jag gillar att samåka och gärna med dig.

Petra: Japp, och bra pris också. Under 5 papp. :-)

Knasterfaster sa...

Grattis till din nya dator!

Anonym sa...

Känslor så starka, ja.

Singelmamman sa...

Knasterfaster: Tack!

Anonym: Ja, det är de.