torsdag 18 november 2010

Åh det var inte sant, åh det var inte sant... eller jo men inte hela sanningen

Nä hä. Vad säger ni? Tror ni inte på min missbrukarlista? Men den är sann, jag lovar! Ja ja, champagnen och vinet och sex är knappast missbruk. Jag måste ju leva också. Stryk sex förresten, det var evigheter sen.

Nog om det. Imorgon ska jag på personalfest, och jag har ta mig sjutton inte en aning om vad jag ska ta på mig. Det som hänger i min garderob är ganska tråkigt, eller somrigt men framförallt helt fel storlek. Utom mina svart jeans då... Till och med trosorna sitter fel. Är det något jag är dålig på så är det att shoppa till mig själv, jag behöver en vårdare. Fasiken.

13 kommentarer:

Shamrock sa...

En "personal shopper" kanske?

Singelmamman sa...

Shamrock: Ja, jag har några, bland annat Medelålders och tjockast.. men vi måste ju ses då.

Malla sa...

tycker det lät som rätt bra saker att missbruka. Typ mycket bättre än knark!

nillas liv på pinnen sa...

Äh, hit the party i vad som helst, du är snygg i allt.

Mollamaja sa...

Shopping är alltid ett angenämt problem som jag ser det.

Singelmamman sa...

Malla: Champagne är alldeles säkert nyttigt, som vatten. Åtminstone dricker jag det som vatten...

Nilla: Åh du är för snäll du!

Singelmamman sa...

Mollamaja: Önskar att jag tyckte det, jag ser det nog mer som problem.

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Men i morgon är det barnbidrag, och då kanske du kan unna dig ett par nya trosor åtminstone? ;)

Kram från Anna som besöker dig för första gången och återkommer!

Singelmamman sa...

Anna Drott: Välkommen hit! Kul att du tänker komma tillbaka. Jag har champagne på kylning. Ja ett par snygga trosor och en ny bh får nog bli inköpet imorgon. :-)

Veronica sa...

Jag hämtar en låda med champagne imorgon! Nyårslådan, men inte fan tänker jag vänta till nyår med att dricka den! Det får vara nog med väntande på glögg och julmust och lussebullar faktiskt.

Jag shoppar gärna. Åt andra. Dig alltså. Jag har klänningar. Och skor. Fast det är ju du som ska på fest. *fniss*

Förresten shoppar jag gärna åt mig själv också. Skor och underkläder. Jäkla kombo det också, inte så att jag kan klä mig så bara liksom. *s*

Nu ska jag försöka sova, det är j-igt svårt kan jag tala om. *muttrar*

Rut-Knut-Tjut sa...

Tycker din missbrukarlista var en mycket bra lista.

Ha det så kul på personalfesten, hoppas du hittar (hinner tokshoppa) nåt kul att ha på sig. Kram

Anonym sa...

Ta lite champange först innan du bestämmer dig vad du ska ha på dig. Allt blir snyggare! Allt! Tips från Mia som hittat denna mycket underhållande blogg ;)! Jag kommer att fortsätta läsa. Ha en trevlig partykväll!

Singelmamman sa...

Veronica: Ok, jag kommer och fördricker med dig. Och shoppar gärna med dig, det vet du! Men det får bli ngt annat än regnkappa då. *ler*. Och så ska jag köpa underkläder hemma hos dig, ja inte direkt hemma.. äh du fattar. Kram och hoppas att du lyckades somna.

Rut-knut: Ja missbrukarlistan är gedigen.. men jag och tokshoppa är inte kompatibla. Får nog ändå göra ett försök. Kram!

Mia: Välkommen hit! Du verkar vara en himla klok kvinna. Jag lovar att ha en härlig partykväll!