måndag 8 november 2010

Förkylningen som inte kom

Idag kommer tonåringarna. I veckan har vi tvättstugan. Idag är det måndag. Mitt västra öra dunkar, halsen känns lite konstig, men förkyld är jag inte. Hoppar över träningen idag tror jag. Eventuellt tar jag det på vägen hem. Jag har haft en fantastiskt skön, rolig, och avkopplande helg, gjort en massa nytta hemma, inte minst det roliga rensa avloppet. Tvättat nästan allt, så nu kan tonåringarna fylla tvättkorgen igen. Den här veckan ser jag mest fram emot att jag inte har något inbokat på kvällarna som hör till jobbet.

8 kommentarer:

Sus sa...

Men dumma örat =(

Fru Venus sa...

Västra örat....det gäller att stå åt samma håll hela tiden då!? Krånglar det ikväll ännu måste du gå till snygga farbror doktorn, basta!! Morgonkram!

Agneta sa...

Hoppas örat och halsen känns bra snart. Ha en skön dag och en bra vecka!

Gafflan sa...

...tror det är måndag som spökar och att det är därför du känner dig krasslig.
Kram.

bokhyllan sa...

Sönt att inte ha så mycket inbokat på kvällarna. Krya på dig. Kramar.

Elin Damberg sa...

Krya på dig, fast du inte är... sjuk. :-/ Må veckan bli av guld.

Rut-Knut-Tjut sa...

Nej, vi bestämmer att det inte är någon förkylning. Skönt att du tömt tvättkorgen i helgen. Jag glömde göra det så jag vet ju vad jag gör i veckan...

Singelmamman sa...

Sus: Mycket dumt öra.

Fru Venus: Jag är lite på örat skulle jag kunna säga. KRAM!

Stort o smått: Hals ok, örat bara susar. Skumt.

Gafflan: Jag tror att du har rätt. KRAM!

Ting och tankar; Nästan som semester. Kram

Elin: Jag kryar mig. Och guldvecka är jag säker på, tonårsvecka är alltid det!

Rut-Knut: Ja, det bestämmer vi. En tömd tvättkorg är full igen innan jag hinner blinka.