söndag 21 november 2010

Jag är på väg nu

En viktig dejt! Hörs senare. Ha det bra så länge.

10 kommentarer:

Realisten sa...

Då kanske det är bäst att jag sätter lite fart nu då.

Shamrock sa...

Spännande - ha det så kul

Ting sa...

Vad kul!
Hälsa!

Chrissan sa...

Spännande möte! :)
Hälsa!

Fru Venus sa...

Somna inte bort på tåget och se till att du inte har kjolen i strumpbyxorna!! Hälsa och kramar till er båda!

nillas liv på pinnen sa...

Ha det så bra! =)

Tant Grön sa...

Ha en riktigt fin dag!

bokhyllan sa...

Så roligt! Ha det bra själv!

Snokis sa...

Kan du inte mobilblogga du?

Singelmamman sa...

Realisten: Du hann du också!

Shamrock: Ja det var det.

Ting: Hälsat har jag gjort.

Chrissan: Även denna hälsning är framförd.

Fru Venus: Jag somnade, men jag stoppade inte ner kjolen i byxorna. (Men jag hade faktiskt kjol)

Nilla: Det hade jag, verkligen.

Tant Grön: Tack, det var fint.

Ting och tankar: Skönt med bra dagar.

Snokis: NÄE! Hur gör du?