söndag 14 november 2010

Men vad tänker jag med?

För en tid sen fick jag ett paket på posten. Och nu först berättar jag om det, hur korkat är inte det? Jag har ju dessutom utnyttjat paketets innehåll både en och tolv gånger. Borde visa även detta på bild, men du vet, den nya mobilen och jag... Musik har jag nu tack vare äldsta. Visserligen muttrades det lite om musikvalet men jag fick som jag ville. Men det var ju för sjutton gubbar inte det jag skulle skriva om. Skärpning här! Jag fick en hel burk med torkade trattkantareller! Så fantastiskt snällt, av en jag aldrig träffat. Men på lördag blir det av, och jag ser fram emot det. Tack snälla, snälla Livsnjutaren. Att skicka en så fin present till någon man inte träffat, det är fantastiskt.

3 kommentarer:

Elin Damberg sa...

Amen vad gulligt! :-D

Realisten sa...

Men du är väl fortfarande blond i själen? *Orolig*

Singelmamman sa...

Elin: Eller hur!

Realisten: OM! Det ändras inte av lite fuskfärg.