onsdag 3 november 2010

Nä nu är det dags att tävla!

Och som nästan alltid när jag tävlar är det hos Suzan! Kolla här! Och jag kan lova dig att Reztart är gott. Och om du som jag är dålig på att äta fyra vettiga mål om dagen så är det fantastiskt enkelt att ta ett mellanmål och slippa huvudvärk eller sötsug.

Själv är jag just nu mätt. Var och tränade efter jobbet, åkte hem och fixade iordning lite middag, hoppade in i duschen innan jag åt och sen blev det soffan. Upptäckte på träningen en träningsvärk som var på gränsen till uthärlig. Och av någon konstig anledning är den inte mindre nu. Jag kanske stjäl en rullator i centrum i morgonbitti.

8 kommentarer:

Chrissan sa...

Färdtjänst kanske? ;)

Fru Venus sa...

He he, färdtjänst :-)) Nu blev jag påmind om burken med brunt pulver i köket, det var väl Suzan pulvret till mig!? Jag har trott att det var "J":s "reseoboy"....*harkel* Nattikram!

Singelmamman sa...

Chrissan: Du, det ligger väldigt nära. Så här ont har jag inte haft på länge.

Fru Venus: :-) Ja men då kanske J är nöjd. Haha! Du måste testa med till exempel vaniljyoughurt. Mkt gott.

Singelmamman sa...

Fru Venus: Går du och lägger dig NU?

Malla sa...

Heja - hoppas du vinner :)
Jag tror det finns billiga rullatorer på ÖoB, annars kanske en vällastad kundvagn funkar :)

Singelmamman sa...

Malla: Oh gulliga du! En kundvagn står ju alltid övergiven i centrum. Den tar jag.

Shamrock sa...

Kan se inslaget i Efterlyst. Mystisk blondin stjäl rullator från äldre i Stockholmsförort

Singelmamman sa...

Shamrock: Hysssch! Nu blir jag ju avslöjad!