måndag 22 november 2010

Nu kan du vara lugn Realisten

Jag har vikt tvätten!

8 kommentarer:

Fru Venus sa...

Bra, då kan jag också gå och lägga mig.

Realisten sa...

Hahahaha! Underbart. Hahahaha.
Sa jag att jag inte sover? Och nu kommer jag inte att kunna somna. Men det är bättre att skratta än att grubbla på nätterna-ett uttalande som gjort för Pollak.

Singelmamman sa...

Fru Venus: Va är du uppe fortfarande? Härligt. Ja nu kan vi sova. Kram!

Realisten: Rätt vad det är håller vi föreläsningar... Men det, ska vi Inte! grubbla på nu.

Kicki & Jörgen sa...

Kanonbra!

Daniel sa...

wow! Å en prinsess-sömn på det!

Singelmamman sa...

Stina: Fint att du tykcer det.

Daniel: Oh ja! Prinsessärtsömn. (kanske bara läge att köpa ny säng..?) Oh jag gillar alla utropstecken, punkter, paranteser och kolon jag lägger in lite random så här..!

Unknown sa...

...och jag har manglat alla dukarna. "Va´ den liten gumma kan gno" ;-)
Ha en bra dag.

Singelmamman sa...

Anna: Vi gnor på! Ha en bra dag du med!