söndag 19 december 2010

Så går en dag

En bra dag och lite av natten till ända. Mycket goda vänner, och många blev det till slut. Lika mycket god mat och dryck. Och skratt. Det är fint att ha människor som bryr sig om mig omkring mig. Människor jag också bryr mig om. Tack kära vänner! "Tidigt" hemma, strax efter midnatt. Har legat en god stund i sängen och läst bloggar och kollat lite tv. På bussen tänkte jag ut en kom-i-håg-lista jag skulle skriva när jag kom hem. Och på den vägen är det, komihåget är som bortblåst. Kanske det kommer tillbaka imorgon. Det enda jag ångrar  nu, är att jag inte smakade, eller i alla fall norpade med mig några av de fantastiskt fina lussesaffransrombullarna hos Medelålders. Så jag får väl kanske baka själv i veckan. Nu är sömnen i fokus.

4 kommentarer:

Veronica sa...

Tack för att du kom söt, alltid mys att träffa dig. Bullarna skulle du absolut ha norpat med dig. Det sade iaf min våg nu på morgonen. *flinar*

Shamrock sa...

Baka själv du hittar receptet hos mig. Tack för det vita pulvret - oj det låter som nåt' helt annat än det är

Fru Venus sa...

Jag saknade också bullarna i morse, och chokladglöggen, hur kunde vi prata bort den???

Singelmamman sa...

Medelålders: Det var synd att jag inte hade mer tid. Nästa gång stannar jag mycket längre.

Shamrock: Pulver är bra! :-) Jag kanske ger mig på att provbaka.

Fru Venus: Ja och den andra flaskan champagne? Jag fattar ingenting.