tisdag 4 januari 2011

Äh jag hade bara en lite släng av...

De människor som envisas med att bara "ha-en-liten-släng-av" döden, influensan, dysenteriamöba, benbrott, salmonella eller what so ever och raskt skuttar omkring som nykära kaniner i gröngräset, de människorna ljuger. Bara så att du vet. Själv har jag ingen släng av. Jag blir toksjuk. Nu sitter jag här och har feber. Och ont i huvudet. Och det kom plötsligt. Lika plötsligt som en trissvinst, men utan glädjen, om du fattar. Nu vill jag gå hem.

17 kommentarer:

Fru Venus sa...

GÅ HEM!! Tänk på din kommande resa... *kramar om*

Maj Korner sa...

Hem med dig! Kryp ner i sängen och sov, det är bästa boten.

Mollamaja sa...

Hoppas du känner dig bättre redan. Kram

Tant Grön sa...

Det är jättejättesynd om dig! Krya på dig! Försök få någon att skämma bort dig!

Anonym sa...

Oj, jag hoppas det bara är en liten släng av... Krya på dig!
/Småländskan

Chrissan sa...

Nä! Krya!

S sa...

Krya på dig!
Kram

Knasterfaster sa...

Gå hem nu om du inte har gjort det redan. Du MÅSTE vara frisk imorgon för jag har sett till att du har ärenden att uträtta. :))

Shamrock sa...

Hem och kurera dig

Madlar sa...

Du kan vara "duktig" en annan dag, gå hem, ta några piller o bädda ner dig....omgående.

Sus sa...

Nä! Men usch..och jag som släpade ut dig igår!
Och vet du, skulle du vara sjuk på torsdag ställer du in så tar vi det när du kommer hem från resan. Inte vara sjuk då vettu!!!!!!

Singelmamman sa...

Tusen tack för er omtanke. Jag behövde nog bara gnälla lite.
Knasterfaster: Va, va, berätta! Jag är sjukligt nyfiken förstår du.

Sus: Det var verkligen det bästa som kunde hända mig igår! Och ställa in på torsdag, det lär inte hända!

Knasterfaster sa...

Nix pix, jag säger ingenting. Nu får du somna nyfiken. :)

Singelmamman sa...

Knasterfaster: Nä men! Du var mig en envis en... *suckar* En liten ledtråd?

Knasterfaster sa...

Jag kan se framför mig hur du "bubblar" av nyfikenhet...hihihi.

jaqueline sa...

Måste bara säga att jag fullkomligt ÄLSKAR din blogg, så himla rolig och välskriven :)

Singelmamman sa...

Knasterfaster: *suckar*

Jaqueline: WoW! Mäh, så jättesnällt. Tack så hemskt mycket och vad glad jag blir!