måndag 3 januari 2011

Det smygs häromkring

Och vips kommer en ny följare. Så attans kul! Jag tror inte jag sagt hej ordentligt till alla er, så även om det kanske känns lite snålt att få något så där kollektivt så är det ärligt menat.
Du är hjärtligt välkommen hit! Vem du än är och varför du nu hänger här. Det vore kul att få höra det, av dig själv, varför alltså. Så kommentera lite här, behöver inte vara en roman, och du behöver inte fläska på om hur fantastisk jag är. Om du inte vill förstås, den glädjen vill jag inte ta i från dig. Och även om du är anonym så vore det kul om skriver ungefär var i landet/vlärden du bor. Ok, då lagar jag lite käk nu, och bakar mig lite så kommer jag tillbaks senare och kollar. Deal?

15 kommentarer:

Sus sa...

Tack själv!

Jo, jag bor ungefär 800 steg från dig tror jag..

Fru Gårman sa...

Jo, jag kikar ju in här igen då jag. Gör det titt som tätt men kommenterar inte jämt. Men här är jag! :D

Maj Korner sa...

Det är ju lite fuskigt för jag följer dig via Bloglovin, och då blir det inte någon fin liten bild där nere till höger.

På Bloglovin har du 12 som prenumerar, kan vara bra att veta.

Anonym sa...

Jodå, jag är följare, men alltså ingen bloggare... eller, ja du fattar! Förtydligar ändå: jag följer din blogg, läser allt, gillar dina texter, men jag är ingen riktig såndär "följare" som ni i bloggvärlden har, men jag följer! Jaha... det var en otroligt bra pedagogisk förklaring av
/Småländskan

Livsnjutaren sa...

Bara hoppar förbi för jag ville skriva till dig ,men kommer inte på vad,haha. Så det får bli en kram och ett Heej;)

Shamrock sa...

Tack för ditt varma välkomnande!

Jag vet inte varför jag följer just dig...det kanske är för att du är så rolig, snygg, fantastisk, glädjespridande, sprituel (spirituell ska de stå) osv. Nej det är för att du är så trevlig

Singelmamman sa...

Sus: Ja och en kort promenad från mig, en promenad som är så kul!

Fru Gårman: Japp och du bor norröver har jag förstått. Och ditt fina armband har jag på mig varannan dag just nu. Glad att du hittat hit.

Maj: Men det är inte bilden jag vill åt.. :-D Att du också bor norröver, det vet jag. Så kul att du kommenterar.

Anonyma Småländskan: Du känns inte så anonym för mig. Glad att du tittar in.

Livsnjutaren: Vi får utveckla det nästa gång vi ses. Trevlig att se dig här i alla fall.

Shamrock: Oj tack! Snälla och vänliga ord. Att du är här är väldigt trevligt.

Daniel sa...

Och du vet ju att du brukar få emellanåt finlandsbesök! ;)

Kia sa...

Tja! Jag följer ingen. Inte för att jag inte vill utan för att jag inte använder blogspot/google-konto. Men jag använder bloglovin (mycket långsamt hjälpmedel...).
Jag bor mycket strax norr om Sthlm. Jag har inte riktigt fattat, men är det du som sjöng i Sjung Nu-kören? Sus har berättat om någon coh jag är så virrig när det gäller människor. Tyvärr.
Jag gillar din blogg jättemycket!

Ett stenkast från Fyndet sa...

jag är här titt som tätt :)

/alacs

Singelmamman sa...

Daniel: Ja det vet jag, och det är jag glad för! Men snart är du också en svenne!

Kia: Nä någon kör har inte släppt in mig... tack och lov :-) Trevligt att ha dig här tycker jag.

Ett stenkast: Och jag hos dig!

Fru Gårman sa...

Tack! Vad kul att du gillar armbandet. Ja, glömde ju tala om var jag bor ju... Norröver ja, men inte ända i Norrland! :D Roslagen är det i alla fall.

Singelmamman sa...

Fru Gårman: :-) Ja en viss Venus skvallrade.

Knasterfaster sa...

När jag tittade in här tidigare idag så tänkte jag på att det är lite speciellt att du har fyra djur på en rad (katt, katt, hund och ko) och på översta raden har du Anna, Ann, Alexandra och Anna.
Jag övernattade hos dig en gång och sedan dess tittar jag in hos dig titt som tätt.

Singelmamman sa...

Knasterfaster: Och jag är väldigt glad att du vågade åka hit till en du aldrig träffat, övernatta och följa med på båtresa! Lite speciellt med djuren och alla A.