onsdag 19 januari 2011

Jag är fortfarande uppe och lika trött

Gick och tränade imorse och gav mig själv en stor klapp på axeln! Bra gjort Singelmamman. Ja jag pratar om och med mig själv i tredje person. Framförallt när jag är så här trött. Fick upp äldsta tonåringen, men inte yngsta. Jo yngsta gick upp en sväng men däckade totalt så jag ringde skolan och sa att de får se yngsta först imorgon. Själv funderar jag på hur jag ska få hjärnan att fungera lite snabbare och lite smidigare. Ska nog börja med att gå till min gamla bank och en gång för alla avsluta de konton jag trodde jag hade avslutat för minst sju år sedan. Idag är det dock kul att jag inte gjort det, för jag har lite pengar att hämta där. Pengar som verkligen kommer till rätt person i rätt tid nu.

PS. Jag måste komma ihåg att inte läsa bloggar när jag är så här trött. I alla fall inte den här, jag kan inte sluta skratta nu.

6 kommentarer:

Nica sa...

Men var strongt! Jag hade aaaldrig nåååånsin gått och tränat.
Det där är guldstjärna i min bok :)

Välkommen him, fining!

Agneta sa...

Kan tänka mig att du är aningens trött idag.... Tycker synd om. Du borde fått en dag ledigt! =)

Singelmamman sa...

Nica: Men åh! Tack så hemskt mycket för de orden! Vad gladtrött jag är nu!

Stort o smått: Visst borde jag det!

Fru Venus sa...

Träna!? Trodde omelett-Casanovan fått dig på andra tankar, typ, du är perfekt! ;-) Ta och landa i soffan istället och sov nån timme. Nu när du är hemma ska jag sluta oroamig för hajar, talibaner och strandraggare. KRAM!!

Lysande ögonblick! sa...

Men wow. Träna alltså? Inte illa en dag som denna. Säger som Fru Venus, landa i soffan vetja. :-)

Välkommen hem kära du!

Singelmamman sa...

Fru Venus: Ja du kan sluta oroa dig! Inga omelettTalibaner eller hajar har fått tag i mig. :-) Kram

Alexandra: Jag har landat i soffan! Kram